De verschillende facetten van SEO

De verschillende facetten van SEO

Zoekmachine Optimalisatie

Zoekmachine Optimalisatie is een vorm van dienstverlening waarbij bij wij jouw website op een heleboel verschillende punten gaan optimaliseren en de vindbaarheid van jouw website hoger krijgen in het organische gedeelte van Google en andere zoekmachines.

Content

Wij schrijven en maken content voor jouw website. Denk hierbij aan uniek geschreven teksten, foto’s of film materiaal. De teksten moeten moeten afhankelijk van de branche helemaal uitgeschreven worden en soms wel 1000 unieke woorden bevatten! De focus is altijd jouw bezoeker, de gebruiker staat centraal. De leeservaring moet goed zijn, anders klikt jouw potentiele klant net zo makkelijk weer weg.

Techniek

Dit is technische SEO denk aan het optimaliseren van een menustructuur en/of de URL structuur omdat deze te rommelig is. Verder moet een website snel ingeladen worden want hoe sneller de website des te beter dat is voor de gebruikerservaring. Nogmaals de gebruiker ofwel jouw bezoeker staat altijd centraal.

Linkbuilding

Voor het opbouwen van een gezonde autoriteit zijn natuurlijk backlinks van belang. Dit moet op een natuurlijke manier opgebouwd zijn. Wij werken met verschillende linkbuilding software en met blogs.

Rankingmasters helpt bedrijven goed gevonden worden ook met SEO in Rotterdam

WEBSITE OPTIMALISATIE

Website optimalisatie, in het Engels conversion rate optimization (CRO) In de online marketing is conversie-optimalisatie of conversie-optimalisatie een manier voor het verhogen van het percentage bezoekers dat veranderd naar een betalende klant, of meer in het algemeen, elke gewenste actie die bezoeker op een website uitvoert. Conversie optimalisatie (CRO) is de praktijk van het verhogen van het percentage gebruikers dat een gewenste actie uitvoert op een website. Gewenste acties kunnen zijn: het kopen van een product, het klikken op ‘voeg toe aan winkelwagen’, het inschrijven voor een dienst, het invullen van een formulier, of het klikken op een link. Dit kan in vele vormen, maar het meest gebruikelijke gebruik is het verhogen van het aantal bezoekers van een website dat in leads of klanten verandert, hoewel marketingafdelingen en hun bureaus soms de term ‘conversie’ gebruiken in plaats van ‘verkoop’ wanneer ze het hebben over financieel rendement op investeringen (ROI). Conversie optimalisatie (CRO) is de praktijk van het verhogen van het percentage gebruikers dat een gewenste actie uitvoert op een website. Gewenste acties kunnen zijn: een product kopen, klikken op “voeg toe aan winkelwagen”, zich inschrijven voor een dienst, een formulier invullen, of klikken op een link naar een andere pagina.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *